vrijdag 1 oktober 2010

Inspiratie




Heerlijk weekend, en kreeg gisteren de nieuwe jeanne d'arc nou die staat weer vol met leuke dingen en zo te zien heb ik onbewust goed in gekocht, schapenvachten, koeiehuiden, opgezette dieren en geweien en dan gecombineerd met witte, bruine,grijze en zwarte tinten helemaal mijn ding en ik heb het ook nog in de winkel.
Blijf het weekend thuis maar hoop dat manlief nog op pad gaat mooie spullen halen in frankrijk om een beetje een wintervoorraad aan te leggen.
Allemaal fijn weekend, heb de kaarsen al aan in de winkel muziekje erbij,morgen komt mijn oudste dochter weekendje naar huis...dan heb ik ze alle twee lekker om me heen ( hoezo loslaten is moeilijk ) mijn weekend kan niet meer stuk.

3 opmerkingen:

  1. ik heb de nieuwe JDL besteld die komt volgende week binnen.
    Ik kijk er nu al naar uit!
    niets verklappen hoor!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat zijn nog eens schalen waar ik bijna van ga zwijmelen, wat zijn ze gaaf zeg! Jammer dat ik geen keukenplank of iets heb waar ik ze mooi weg kan zetten. Ga toch maar eens iets bedenken, zie zoveel moois op al die blogjes.

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook net binnen, maar laat hem even liggen tot vanavond.
    En lijkt me een heerlijk sfeertje bij jouw daar in de winkel.
    En geniet lekker van het thuiskomen van je kind, daar genieten wij moeders toch altijd van.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen