maandag 2 januari 2012

Happy New Year.


Ik wens iedereen een gezond en creatief 2012 toe, de feestdagen zijn weer achter de rug...
de nodige kilo's erbij en we kunnen weer back to normal.
Ons huis is weer opgeruimd en ik ben vandaag aan de winkel begonnen, de kerst spullen zitten weer in dozen en de winkel krijgt een ingetogen update.
Deze week nog even naar de veiling voor wat mooie voorjaars takken en het plaatje is weer compleet.
Heb ook nog een update geplaatst in de webwinkel voor het geval dat er wat saaie lege plekken zijn ontstaan in huis.

4 opmerkingen:

  1. De kerstdagen waren prachtig, maar ik ben toch blij dat dit alles achter de rug is.

    Ik wens je alvast een vreugdevol en gezond jaar!!

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuw jaar Karin !!

    Was weer gezellig bij je op oudjaarsdag en zoals altijd heerlijk om tussen al die mooie spullen te snuffelen.

    Helaas waren beide regalen niet mooi boven de computer , we gaan iets anders bedenken daar.

    Misschien hou ik er eentje voor in de keuken maar dat willen we ook nog even goed bekijken.

    Anders breng ik ze weer bij je zaterdag en besteed ik het geld op een andere manier ( is natuurlijk ook geen straf ...)

    Hopelijk vind je dat goed ...

    hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je een heel mooi 2012
    Even in je winkeltje snuffelen
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jou ook een geweldig 2012.
    Lekker het huis weer aan kant en back to normal... O ja, en voorjaarstakken stonden ook op mijn lijstje hoor, dan haal je lekker vast wat lente in huis, zolang er toch nog geen sneeuw is...
    En een heel fijne middag, ondanks de storm...
    lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen