vrijdag 31 augustus 2012

Nazomer.......herfst ?







Het lijkt er echt op dat we zo de herfst in glijden....en ik wil juist zo graag de zomer nog vasthouden.
Alhoewel ik de decoratieve mogelijkheden van de herfst wel erg mooi vindt.
Gisteren al gezellig de kaarsen weer aan gehad en ben een beetje aan het rommelen in huis
en winkel, veel brocante gekocht de afgelopen weken en dat moet allemaal weer een plaatsje krijgen.
Vanavond plaats ik nog een update in de webwinkel voor de liefhebbers.
De potten van de foto komen er ook op te staan.
Fijn weekend.


7 opmerkingen:

  1. Volgende week weer zomerse temperaturen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey , ik kan weer een reactie bij je plaatsen, klets ik nog even verder. Ja, de herfst leent zich uitstekend voor mooie decoraties, maar ik heb toch liever de zomer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon zelf de zomer nog even vasthouden. Hier beginnen volgende week de scholen pas, dus wil nog even niet aan de herfst denken. Groetjes en fijn weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk ben ik.... helemaal klaar om de herfst te verwelkomen. Ik vind 't zo'n mooi seizoen, niet dat ik niet van zomer hou natuurlijk. Prachtige herfsttaferelen!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geef de zomer nog niet op! Hier schijnt het zonnetje nog heerlijk, en als het goed is van de week wordt het ook weer wat warmer! Mooi die zonnenbloemen, voor mijn konijntje is dat een heerlijk snoepje!!

    Fijn weekend.
    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier de kaarsjes ook al weer aan...ach..dat heeft zijn charme ook wel weer.

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mmmmm prachtige foto's ik hou ervan hahhahah maar ik ben een herfstkind dus zou daar van komen ...heb genoten van je post ...wens je nog een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen