maandag 29 juli 2013

Opname

Na 2 dagen diarree en buikkrampen heb ik donderdag het ziekenhuis gebeld en moest me dezelfde dag nog melden voor allerlei onderzoeken.
Omdat ze een vermoeden hadden dat het een graft versus host ( afstoting) is moest ik gelijk worden
opgenomen en via infuus zware dosis prednison.
De uitslag van het biopt wat ze van mijn darmen hebben genomen zou de volgende dag bekend zijn en daaruit bleek ook dat hun vermoeden juist was
 
Het is inmiddels enkele dagen later en gelukkig doet de prednison zijn werk goed ik moet hier in ieder geval tot vrijdag blijven en hoop dan naar huis te mogen met tabletten.....pffff want wat is het moeilijk om hier weer te zijn.

Karin
 

25 opmerkingen:

  1. Lijkt me inderdaad behoorlijk confronterend om weer in het ziekenhuis te zijn. Gelukkig is het nu maar voor een paar dagen. Twee zijn al bijna om joh! Je hebt goed naar je lichaam geluisterd...
    Heel veel sterkte de komende dagen liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och Karin, het valt allemaal niet mee voor je. Misschien heeft het ook wel met de warmte te maken, daar wordt een gezond mens al moe en hangerig van. Ik hoop dat je gauw weer naar huis mag en dat het allemaal weer beter mag gaan met je. Iedereen wil met vakantie en van huis weg en jij wilt niets liever dan naar huis toe. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He bah Karin, hier was je aldoor al zo bang voor .... Weer dat ziekenhuis in.
    Hopelijk valt het mee en hoef je niet gelang daar doorbrengen .

    Ik duim voor je dat je komend weekend weer thuis bent.
    Dikke knuffel van mij !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap!

    Laten we allemaal gaan duimen dat je het weekend weer naar huis mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hennie,
    Ik kom net terug van een paar daagjes vakantie en zie tot mijn grote schrik je berichtje op fb met de link naar je blog. Wat is dit schrikken zeg!! Ik vind het zo vreselijk dat je weer in het ziekenhuis ligt...........voor jou, voor je gezin en een ieder die je lief is, ik had jullie zo graag alleen maar rust en genieten gegund! Ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat en dat de medicijnen zijn werk doen! Hopelijk ben je gauw weer thuis!!! Hele dikke knuffel, ik denk aan je! Liefs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jeetje nee he.
    Veel sterkte ...
    Liefs en ik duim mee
    Gr Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel weer opknapt en naar huis mag.


    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dat is zeker moeilijk, veel sterkte hoor!

    Hartelijke groet,
    Conny.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan het me voorstellen ,, niet leuk ,,
    Veel beterschap en hopelijk mag je dit weekend naar huis ..

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beterschap en sterkte lieverd....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Karin wat naar!
    Ik hoop dat deze medicijnen je goed helpen en dat je dan vrijdag weer naar huis mag.
    Kan me voorstellen dat je het daar in het ziekenhuis niet naar je zin hebt.
    Heel veel sterkte en moed gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vreselijk spannend. Ik wens je veel sterkte toe.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel sterkte Karin. Dat je snel weer naar huis mag.
    Lieve groetjes, Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoveel sterkte! Dat de medicijnen maar goed hun werk doen en je snel weer naar huis kan.

    Beterschap

    Lieve groet,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He bah, wat een ellendige toestand! Kop op hoor meid, voor je het weet ben je weer thuis.
    Heel veel sterkte.
    Dikke knuffel, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje Karin wat een tegenvaller!! kan me voorstellen dat het tegenvalt om weer in het ziekenhuis te moeten zijn.

    Ik hoop voor je dat het een korte opname is en dat je snel weer naar huis mag, heel veel sterkte!

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sterkte! Wat een tegenvaller! Houd moed!
    Groetjes,
    Grace

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje wat een tegenvaller... en dan nog de moed en kracht vinden om een stukje te schrijven.
    Hoop dat de medicijnen snel hun werk gaan doen en jij lekker weer naar huis mag.
    Kan me zo voorstellen als je gezond bent hebt je honderd wensen en als je ziek bent heb je er maar ééntje...
    Pas goed op jezelf meis.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello,

    Heel veel sterkte en lieve groet!!

    JOlanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja dat was vast wel schrikken.
    Maar het ga je goed.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kan me voorstellen dat je hier niet graag wil zijn, maar hopelijk slaan de tabletten goed aan en ben je er weer snel weg en lekker thuis. Je hebt idd goed naar je lichaam geluisterd en het beste gedaan. Heel veel sterkte en zet 'm op!!
    Dikke knuffel!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Karin kaarsjes branden voor jou hou vast het gaat je lukken heel veel sterkte xxxxxx Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Karin,
    In gedachten ben ik bij je en ik vind je een echte kanjer!!!!

    Lieve groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel sterkte hoor, wat zal t vervelend voor je zijjn....houd moed hoor! Liefs, jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen