maandag 19 augustus 2013

elastieke benen


Op dit moment heb ik erg veel last van de hoge dosering prednison.....de afbraak van je spieren is een
nadeel van deze medicijnen en dat merk ik op het moment behoorlijk, traplopen en kracht uit moeten
oefenen gaat lastig, ben al 3x van de fiets gevallen dus die laten we maar weer een poosje staan.
Verder rommelen ik wat aan, en met de nodige hulp is de winkel aangevuld met alle nieuwe aanwinsten.
Morgenvroeg rond 10 uur staat er een webwinkel update gepland....wie dan een kijkje wil nemen
www.detuinkamer-brocante.nl



 

10 opmerkingen:

  1. Wat vervelend die nawerking van prednison. Ik hoop van harte dat het snel wat beter met je gaat. En nu uitkijken met de fiets he? Morgen ga ik een kijken wat voor moois je te koop hebt. Ik wens je heel veel sterkte hoor.
    Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend tocch dat de bijwerkingen soms zo heftig zijn! Als ik morgenmiddag thuis kom kijk ik even naar de winkelupdate! Altijd leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om even weer te kijken wat voor moois jullie weer gevonden hebben.
    Aan de collage te zien weer veel mooie dingen !

    Ik hoop dat je krachten snel weer gaan komen want dit is wel heel
    erg vervelend. Moet je de prednison nog lang gebruiken Karin?

    Ik wens je in elk geval sterkte en doe rustig aan ...
    Liefs van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je niet lang meer last hebt van die bijwerkingen!
    Ik wens je n fijne dag!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he, da's vervelend zeg! Doe maar rustig aan hoor!
    Zo te zien heb je weer een hoop leuke spullen in de ebshop!

    Heel veel sterkte!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello,

    Zorg dat je veel vitamine c tabletten tot je neemt!!
    Sterkte en lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend dat, wat je eigenlijk moet helpen, zo'n bijwerkingen heeft. Hopelijk komen je krachten weer snel terug en kun je weer genieten van alle mooie dingen die ik bij je zie langskomen in de winkel.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heftige bijwerkingen dus... luister goed naar je lichaam en geniet van de dingen waar je plezier aan beleeft!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dat is vervelend dat je van prednison zoveel nare bijwerkingen krijgt.
    Heel veel sterkte gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vervelend dat je je zo slecht voelt door de prednison..
    Hopelijk knap je snel weer wat op! Sterkte..

    Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen