maandag 29 mei 2017

Roadtrip Frankrijk part 2 " Upstairs"

Het fotograferen van verlaten panden is vaak erg spannend omdat je van te voren niet weet hoe het er uit ziet.......in sommige gevallen is er al zoveel stuk gemaakt of verpauperd doordat het dak is gaan lekken.
Je moet ook erg voorzichtig zijn want de verdieping vloeren zijn niet altijd meer vertrouwd om overheen te lopen.
In dit huis van de Barones was dat niet het geval en konden we zelf nog op de zolder.
Als je de sfeer proeft en de mooie restanten ziet van wat het ooit geweest is het toch altijd erg jammer dat het zover is gekomen.
Geld is vaak de reden .....of geen erfgenamen die er voor willen of kunnen zorgen.








90 opmerkingen:

  1. Reacties

    1. Cool WhatsApp Group Names. Drink Dudes. Walky Talky. Innocent girls. Free Wi-Fi. zindagi na milegi dobara. Dil Dhadakane Do. No girls. Best Dudes. So, Here I am sharing the Best Whatsapp group names for friends Whatsapp Group. Pencil Chors. Play your way. So Called Engineers. Non-Stop Notifications. The Untouchables. Toxic Texting. Wandering Minds. We Tie Until We Die. Cool, Funny Best Whatsapp Group names for friends, family, sports lovers, Girls, Boys, Engineers, Doctors in Hindi, Marathi, gujarathi, Tamil, Punjabi. Ultimate Collection of the best WhatsApp Group Names in 2018. Top, Awesome, funny & cool WhatsApp group names for Friends, lovers, family & cousins. Best WhatsApp Group Names are the first search whenever someone creates a new group on WhatsApp. Hey guys all the best and top rated 500+ best,cool,funny,attitude,savage,boys,girl,friends,family whatsapp group names list 2018 & Whatsapp dare messages.

      Verwijderen
  2. Hiv-ziekte voor de laatste 3 jaar en had pijn die moeilijk te eten was en hoest zijn nachtmerries, vooral het eerste jaar. In dit stadium is het immuunsysteem ernstig verzwakt en het risico van het oplopen van opportunistische infecties is veel groter. Niet iedereen met HIV zal echter doorgaan met het ontwikkelen van AIDS. Hoe eerder u wordt behandeld, hoe beter uw uitkomst zal zijn. Ik begon met ARV om vroegtijdige dood te voorkomen, maar ik geloofde in God dat ik ooit zou worden genezen. Als een Hiv-octrooi adviseren wij om antiretrovirale behandelingen te nemen om onze kans te verkleinen van het verzenden van het virus naar anderen, een paar weken geleden kwam ik op zoek op het internet als ik informatie over Hiv-behandeling met kruidengeneeskunde kon krijgen, op mijn zoektocht zag ik een getuigenis van iemand die is genezen van Hiv haar naam was Achima Abelard en ander Herpes Virus patent Tasha Moore gaf ook getuigenis over deze zelfde man, genaamd Dr. Itua Herbal Center. Ik was ontroerd door de getuigenis en ik nam contact met hem op via zijn Email.drituaherbalcenter@gmail.com We praatten en stuurde me een flesje kruiden Geneeskunde Ik dronk het zoals hij mij opdroeg. Na het te hebben gedronken, vroeg hij me om een ​​test uit te voeren dat ik mijn lijdensweg met het Hiv-octrooi heb beëindigd. Ik ben genezen en vrij van Arv Pills. Ik ben hem altijd dankbaar Drituaherbalcenter . Hier zijn contactnummer +234 8149277967 ... Hij verzekert mij dat hij de volgende ziekte kan genezen .. Haar, kanker, herpesvirus, ziekte van Lyme, epilepsie, blaaskanker, colorectale kanker, borstkanker, nierkanker, leukemie, longkanker, non-hodgkin lymfoom, huid Kanker, Lupus, Baarmoederkanker, Prostaatkanker, fibromyalgie, ALS, Hepatitis, Copd, ziekte van Parkinson. Genetische ziekte, Fibrodysplasia-ziekte, Fibrodysplasia Ossificans Progressiva, Fluoroquinolone-toxiciteitssyndroom, Lever / Nier Inflammatoire, onvruchtbaarheid, darmziekte, ziekte van Huntington, Diabetes, Fibroid...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, thanks for posting amazing articles. These blogs would definitely help us keep posted about new trends in the market.

    Limbo Emulator

    CbseLearner

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You can download all types of games hack versions in it they all are free of cost. You have to just download this app in your devices and you can start downloading all these things. When this app launched in the market no one knows about Tutuapp For iPhone but after some times it touches millions of users.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. KineMaster app is the only full-featured professional video editor for Android, Chrome OS, iPhone and iPad, supporting multiple video layers, image layers, and text.
    Read download kinemaster for pc

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice article with good information for more interesting topics and content know more

    BeantwoordenVerwijderen
  7. THOPTV. Watch 3000+ Indian and International Channels with 7 days of Indian CATCHUP TV and 3000+ Movies and VODs and TV Serials from anywhere

    BeantwoordenVerwijderen
  8. If you want to watch HD Movies and TV shows on your android mobiles and firestick devices just Download and Install cinema apk and vavoo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Find awesome netflix movies list for your best entertainment.
    best rated movies on netflix

    BeantwoordenVerwijderen
  10. There are artists, labels, bands, creators, podcaster, and beatmakers on this platform who make good money out of their audio. Do you want to know how to make money on SoundCloud

    BeantwoordenVerwijderen
  11. New GLO Hair you're feeling a little risky and need to protect your hair from the sun, try using sun screen with your hair. Even though it is intended to use on skin, it can nonetheless be beneficial in preventing sun damage. Apply a small add up to the hair and rub it right through to coat the strands.
    https://www.wellnessketoz.com/new-glo-hair/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello, this weekend is good for me, since this time i am reading this enormous informative article here at my home
    Spotify APK for PC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello Admin, First off Congratulations on this Post and Nice information for a new blogger…it is really helpful.

    Dragon City

    Last Day Earth Survival

    Nepmod and
    Tech News

    BeantwoordenVerwijderen
  14. PSC Result 2020 will be published after few days. If you want to see Full marksheet SSC Result 2020 click here.
    Dakhil Result 2020
    Full Marksheet also can see here at SSC Result 2020
    SSC Result 2020 by SMS

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Open apk files on several devices with ease and convenience

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Open apk files on several devices with detailed information from this site

    BeantwoordenVerwijderen
  17. https://profile.hatena.ne.jp/jsonfiles1/profile
    https://nanohub.org/members/310456/dashboard
    https://www.digitalocean.com/community/users/shivalamaina65
    http://wikifisc.uqtr.ca/index.php/user/jsonfile

    https://speakerdeck.com/shivala
    https://slashdot.org/~jsonfiles
    https://www.question2answer.org/qa/user/jsonfiles
    https://www.youracclaim.com/users/json-files/badges
    https://trello.com/shivalamaina/activity

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Most of them are free social bookmarking submission sites. From social bookmarking sites list with high DA, you can create high DA PA backlinks and improve ranking and traffic which mostly has to follow for your websites which help in increasing DA and PA.

    1000 social bookmarking sites list
    social bookmarking sites

    BeantwoordenVerwijderen
  19. GENEZEN VAN HERPES MET DE HULP VAN DR David I Am uit North Carolina, Verenigde Staten. Ik kreeg genitale herpes van mijn ex-vriendin die nooit symptomen van herpes had. Ik heb het 4 jaar gehad en het heeft letterlijk mijn leven beïnvloed voordat ik genezen werd. Mensen denken dat herpes eigenlijk een lichte huidirritatie is, herpes heeft langetermijneffecten op de gezondheid. Het stigma dat onwetende mensen aan dit virus hechten, is belachelijk. De meeste mensen hebben herpes in een of andere vorm, maar ze zijn zich er misschien niet van bewust. Ik zou mensen willen adviseren over hoe ik van mijn herpes af kwam door de kruidengeneeskunde van Dr. David te gebruiken. Ik zag op internet een opmerking van een vrouw uit Ierland dat ze van haar herpes af was met de hulp van dokter David. Ik was zo blij toen ik dat bericht zag. ik heb snel de e-mail van de dokter David verzameld en ik heb hem gemaild. Binnen 1 uur reageerde hij op mijn e-mail. ik legde hem dingen uit en hij zei dat ik me geen zorgen moest maken dat hij me zou helpen. ik bestelde voor zijn medicijnproduct dat via DHL naar mij werd verzonden. zo kreeg ik het kruidengeneesmiddel en ik gebruikte het zoals mij was verteld gedurende de periode van 6 dagen, dat is twee keer per dag ('s morgens en' s avonds voordat ik naar bed ga). na 8 dagen kwam ik erachter dat de herpes geen meer en dit werd ook bevestigd door mijn arts. als u herpes of een andere soortgelijke ziekte heeft en u wilt deze genezen, neem dan zo vriendelijk contact op met arts David via deze e-mail davidherbalhome@gmail.com of WhatsApp hem via: +2349030167483 of u kunt ook contact opnemen met Dr David via zijn Facebook-pagina @ Dr david Herbal Remedy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. BIIT is one of the well known Basic computer course in east delhi. You can choose any computer course which are provided by us. We offer all the course within your budget. You can call on 9311441524 or can visit to A-115 , First Floor , Near Panna Sweet, Shakarpur, Vikas Marg, Laxmi Nagar, Computer Institute, Opposite Metro Piller No. 33, Delhi, 110092. It is one of the best coaching which fulfills all your demand.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. EA Aviation is witnessing a spectacular new turn of events in India, with fantastic student and teacher selections, to the point where the Top 10 flight school in delhi is now offering DGCA Ground Classes. CEA Aviation has gathered connections with a range of flying relationships inside the confines of our domain to ensure that students contact spectacular workplaces and receive work aid with solicitations to gain amazing general understanding

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Activation of amazon Prime video can be done from either link amazon com code or www.primevideo.com/mytv. Both links amazon prime allow for activation and sign in to Amazon. Before logging in to amazon.com/mytv, the user must have a 6 Digit Amazon Activation Code. Amazon prime video subscription can start after you login to these link primevideo.com/mytv.

    amazon com code
    amazon code
    Play.google.com/redeem
    amazon com code
    Prime video mytv

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What food should taste better than its appearance?

    Masters Study

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nice post thank you Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nice article, thanks for the information. If you are interested in medical treatment in turkey, I definitely recommend looking how are veneers done.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. The DGCustomerFirst overview is intended to be generally short and direct, requiring a couple of moments to finish. The inquiries center around different parts of the shopping experience, for example, store neatness, item accessibility, checkout process, staff supportiveness, and generally fulfillment. By get-together input on unambiguous regions, Dollar General can distinguish the two solid areas and regions that require improvement. Dgcustomerfirst

    BeantwoordenVerwijderen
  27. In the wake of finishing the dgcustomerfirst.com criticism review, clients are qualified to win $100 in the Dollar General Sweepstakes. DGCustomerFirst

    BeantwoordenVerwijderen