zaterdag 9 mei 2009

Gek op tijdschriften


Heerlijk vindt ik het tuin en woonbladen en het liefst koop ik ze natuurlijk 2e hands voor 1 euro
i.p.v. 5 a 6 euro .
Ik bewaar ze ook allemaal en bekijk ze bij het wisselen van de jaargetijden om weer ideetjes op te doen.
En omdat ik inmiddels een behoorlijke verzameling heb, hebben we een mooi opbergsysteem
gemaakt die ook nog eens heel decoratief is.
Ik heb er zelf 3 in huis een bij de eettafel en een in de keuken voor alle recepten boekjes en kooktijdschriften............... en een in het tiolet voor alle belangrijke papieren en afspraken, ik vergeet altijd alles en daar kom ik zeker 1 keer per dag !!!!'.
Kortom handig, decoratief en functioneel.

3 opmerkingen:

  1. Een fijne en handige opberg plaats voor de tijdschriften. Een tijd terug heb ik er één gekocht bij jullie in de winkel, en word met plezier gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg handig, ik wil er ook nog steeds een voor op het toilet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super opberg plek voor tijdschriften.
    Het ziet er erg leuk uit!

    Groetjes,
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen