woensdag 31 maart 2010

Witten




Vandaag vroeg uit de veren,moest veel gebeuren in een dag.
Alle ingekochte spullen moesten in de winkel maar ik wou eerst aan het verven.
Heb een muur in de winkel donkergrijs en dat vindt ik naar de zomer toe een beetje te donker aangezien ik ook niet erg veel daglicht heb.
Wou natuurlijk niet in een keer dekken .....moest er 3x overheen.
Maar het resultaat is mooi geworden en ik kon lekker met mijn nieuwe spullen aan het decoreren heerlijk.
Zit nu moe en voldaan op de bank ( naast man die voetballen kijkt !!!! bah ) nog even wat te rommelen en dan zo lekker met boek naar bed.

trusten voor straks

2 opmerkingen:

  1. Een hele klus zo te lezen, maar het ziet er geweldig mooi uit. Jammer dat jullie voor een dichte deur stonden. Komen gauw even langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Maar het resultaat mag er zijn!!!
    Wens je alvast hele fijne paasdagen,
    groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen