zondag 19 juni 2011

Stoer & Industriël


Voor het eerst dit jaar meegedaan aan de Brocante Parade Diepenheim,wat een mooie sfeervolle locatie en perfecte organisatie.
Het was een heel gezellige dag en ik heb ontzettend veel oude bekenden gezien en gesproken en nieuwe mensen leren kennen.
Gisteren de auto weer uitgepakt en winkel ingericht.
Vandaag maar een kleine rustdag genomen, en een beetje aangerommeld het heeft toch nog weer een leuke update van de webwinkel opgeleverd (met dank aan manlief voor de sfeervolle foto's.). Stoer & Industriël 19.00 online
Fijne avond
karin ( P.s voor de gene die wil weten of ik het ptt postzakcolbert heb gekocht,nee
was erg duur ga hem zelf maken als ik tijd heb ( ahum s'nachts ???? )

7 opmerkingen:

  1. En dat kan jouw man! Foto's maken. Echt heel mooi... Fijne avond nog. Lieve groet Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie items hoor! Erg prachtig dat industriele sfeertje.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk zo een markt...ik ga meteen weer even naar de mooie fotos kijken
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De fitting zit en de kist staat :)))))
    Waarom is jouw jasje nog niet klaar?? Kom op zeg, ga eens wat doen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga hem ook zelf maken..
    De zakken zijn hier in de was gemikt en ben al op zoek geweest naar een goed patroon..
    Tja en dan u nog tijd..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blog heb je, ik kom er via via op en ga je zker volgen dan mis ik niks~!
    Je maakt prachtige plaatjes, erg sfeervol.
    Ik kom gauw weer eens langs...
    Fijne dag, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie blog heb je! Ik ben gelijk volger geworden.
    Ik las trouwens in je eerdere berichten dat jullie vaak op vrijdag al naar frankrijk vertrekken om in te kopen. Hoe kan dat want jullie zijn toch de zaterdag ook open? of hebben jullie personeel?

    liefs colinda ( bella bosso)

    BeantwoordenVerwijderen