zaterdag 8 oktober 2011

Tussen de buien door......







Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot Half 9, dat is voor mij heel laat.
Eerst maar de nodige boodschappen in huis gehaald,ging met zon de deur uit en toen ik de winkel uitliep goot het van de regen....
Nou ja dat is de herfst, heb toch na die bui aardig wat dingen buiten kunnen doen.
Om 13.00 de winkel opengedaan, kaarsen aan, muziekje en de franse vazen opgemaakt met hortensia's,sedum en bessen.
Dan heeft de herfst toch ook wel weer zijn leuke kanten.

8 opmerkingen:

  1. Hier nog zo'n 'uitslaper'..niet dus, maar vanmorgen was ik echt laat wakker. Doodmoe na een heel drukke week. Ik sta elke keer versteld van jouw energie!
    Lekker bezig geweest Karin!
    En ik heb het kerstopenhuis vast genoteerd :)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De herfst brengt niet alleen leuke dingen mee, maar zo te zien ook prachtige dingen.

    Heel mooi opgemaakt!

    Fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, zo heeft de herfst inderdaad ook nog z'n mooie kanten!

    Fijne avond,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elk seizoen heeft zo zijn charme.

    Je bloemstukje is heel mooi, prachtige "herfst"kleuren.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het regent hier nu ook pijpenstelen...
    Dus maar op het net surfen hé.

    Fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto´s en geweldige spullen weer..
    Echt genieten is dit!
    Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig stuk zeg heerlijke kleurtjes ... wat genieten bij jou mmm fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen