donderdag 15 december 2011

Victoriaan Christmasfair







De Victoriaanse Jurk is gehuurd , de auto ingepakt......... morgen ga ik mijn stand opbouwen en zaterdagmorgen begint de Fair en duurt tot zondagmiddag 5 uur.
Nadat ik de winkel voor een deel had leeggeplukt moest ik die ook nog herinrichten voor aankomend weekend ,gelukkig nemen mijn moeder en een vriendin de winkel even over.
Heb net een update geplaatst in de webwinkel met als thema: de gedekte tafel.
Vindt het zelf altijd erg leuk op daar een mooi plaatje van de maken en dat kan met hele simpele
details.
Bovenstaande foto's zijn gemaakt in de winkel afgelopen weekend.

11 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit!

    Wat een werk en een drukte, volgens mij ben je blij als het eenmaal kerst is.
    Om dan heerlijk te genieten en tot rust te komen.

    Fijn weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet t er mooi uit!!Heel veel succes dit weekend!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig karin! veel suc6 kan jammer genoeg niet komen kijken..vandaag en morgen wieze winkeltjes route en zondag fair in Haren
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet je winkel er prachtig uit zeg. Echt een plaatje... Ik wens je veel succes in je Victoriaanse jurk, zal best heel goed gaan.
    Fijn weekend wens ik je dus.....
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tafel ziet er prachtig uit, zo gezellig net als de winkel. Veel succes met de fair en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat ziet dat er mooi uit.....
    Veel succes met de fair.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig gedekte tafel! Succes met de fair.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe zie je er uit? En kun je het een beetje warm houden daar in de tent ??!!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen