zondag 17 maart 2013

Stoer & Landelijk

 
 


 
 
De tijd gaat nu snel en ik vindt het heerlijk om af en toe wat tijd door te brengen in onze
winkel , beetje veranderen en nieuwe items een mooi plekje geven.
Manlief is dit weekend even naar het buitenland geweest om in de kopen, helaas kon ik
niet mee .....
Maar gisteren heeft hij de auto uitgepakt en kon ik lekker aaan het decoreren en fotograferen.
Hij heeft een hele partij oude waterkruiken op de kop getikt de ene nog mooier dan de ander
wat ik zelf erg mooi vindt de natuurlijke kleuren en dat er nog oud touw of ijzerdraad
aan sommige kruiken zit .
 
 

17 opmerkingen:

  1. MOOI! Ik ga gelijk even op je site kijken ;)

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat prachtig gedecoreerd en op de foto gezet! Fijn dat je dat hebt kunnen doen. Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superrr heerlijk dat je even je zinnen op iets anders kan zetten ...ziet er super uit helemaal mij ding hahahah ...geniet even lekker van de dingen die je nu kan doen maar neem ook even de tijd dat je je rust nodig heb ...fijne zondag nog lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes en een wel hele gave kast!

    Fijne zondag
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooooooooh wat een prachtige kruiken! Ze zijn super! Je hebt ook zo prachtig zitten decoreren, moet genieten geweest zijn voor je.
    Echt heel erg mooi.
    fijne zondagavond nog,
    lieve groeten, Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie spulletjes heeft hij meegebracht.
    Ik hoop dat het een beetje met je gaat.
    Lekker aan het keutelen?

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, je man kan wel goed inkopen doen!! Zie ik die van mij nog niet doen, haha. En wat een heerlijk sfeertje zet jij dan weer neer, super!! Geniet lekker van dat rommelen, doet je goed!!!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie spullen hoor! Dat kan je wel aan hem overlaten. Fijn dat je even lekker met iets anders bezig kan zijn. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoor! Dat heeft ie goed gedaan!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat je niet meekon, maar het lijkt mij ook wel weer alsof je allemaal cadeautjes krijgt als hij dan terug komt met al dat moois.
    Prachtige kast op de eerste foto! Die kruiken zijn ook wel heel bijzonder.
    Groetjes
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kruiken, die blijf ik mooi vinden!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk Karin om zo lekker te kunnen scharrelen en schuiven.
    Geniet ervan meid. En als de zon deze week gaat schijnen, schijnt hij zijn eerste stralen op jou.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig die kruiken, geniet maar lekker!

    Groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet er lekker van, kun je je even opladen. Vind de kruiken prachtig (heb namelijk een kruikentic). Heel veel sterkte alvast, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Karin,
    Wow dat ziet er echt heel stoer en landelijk uit!! Mooie composities heb je gemaakt! Heerlijk dat je wat kun ontspannen bij het "rommelen" (zo noem ik het altijd ik weet even geen ander woord) in je winkel. Heel veel sterkte voor jou weer de komende tijd! Hou je haaks! Liefs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dit is zoooooooooooo mooooiiiiii!!
    complimenten, helemaal mn sfeertje!

    BeantwoordenVerwijderen