dinsdag 2 september 2014

Auto volgeladen

Na een heerlijke nacht en ontbijtje zijn we zaterdagmorgen vertrokken naar de volgende foto locatie
een Russische hospital uit de 2e wereldoorlog.
Het was niet makkelijk om er in te komen maar uiteindelijk is het ons toch gelukt en dat heeft veel mooie plaatjes opgeleverd.




Aan het eind vd dag zijn we vertrokken naar onze laatste bestemming een groot markt terrein waar 
maandelijks een brocante markt wordt gehouden en handelaren uit Frankrijk,Italie,Tsjechie,Hongarij
komen, daar hebben we flink kunnen inkopen en  we gingen rond de middag met onze nieuwe 
aanwinsten naar huis ....een rit van 6 uur .






10 opmerkingen:

  1. wow, prachtig, oud en vervallen, sfeer!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben mooie dingen ingekocht. Vooral dat ladenkastje vind ik erg mooi. Prachtige sfeer. Hoewel ik dat oude Russische ziekenhuis ook een beetje 'spookie' vind...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. My Dear,
    even the hospital looks more like a palais, than most of the modern appartements of our times. That´s architecture!! But thinking of the history, it makes me shiver though it would be THE HOUSE to live in now. I couldn´t. But these pictures makes one dream.
    Wonderful and extraordinary finds you made, congratulations :))
    Dearest greeting, Méa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het heeft wel hele mooie plaatjes opgeleverd en je hebt ook hele mooie spullen gevonden!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die foto's van het hospital mooi geworden!
    Het is te hopen dat ze dat oude, vervallen gebouw nog een poosje laten staan zeg.Voor fotografen een walhalla!
    En je hebt mooie dingen gevonden voor de verkoop, een heerlijk gevoel lijkt me.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig weer die foto's van de oude gebouwen.
    Zat Beelitz bij een van jullie bezoekjes?

    En? Nog mooie oude bordjes gevonden? Dan kom ik weer even langs.
    Ik ben je vorige week net misgelopen toen ik in je winkel was.
    groetjes
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik dit zo zie, oud, verweerd, vervallen.. de leegte, de rust.. het serene.. Prachtig! Ik hou van verval!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fantastische plaatjes! Je zou toch zo verhuizen *smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love their old dolls !!! a happy new year wishes angie from Germany

    BeantwoordenVerwijderen