donderdag 10 januari 2013

Gesprek.......

Het is zes uur in de ochtend en ik ben klaar wakker........heb gisteren een gesprek gehad over het vervolg van de behandeling van mijn leukemie.
Als het goed is mag ik een dezer dagen even naar huis om bij te tanken en wordt dan weer
 binnen een dag of 3 terug verwacht  voor de volgende (zwaardere) chemokuur
Die gaat incl herstelperiode weer een week of 4 duren, maar dan moeten er geen complicaties
optreden.
In de tusssentijd wordt er een donor gezocht, omdat er door onderzoeken is gebleken dat ik een stamceltransplantatie nodig heb om deze ziekte te kunnen overleven.
Ik probeer alles in stukjes op me af te laten komen omdat het anders allemaal erg confronterend
is.
Wil iedereen die me trouw kaartjes,cadeautjes, mailtjes sturen heel erg bedanken dat doet me heel
erg goed en houdt me bezig.....en is ook een van de redenen dat ik het gevoel heb dat jullie het oprecht waarderen dat ik jullie een beetje op de hoogte houden.
Want wie me een beetje kent weet dat ik niet een voorstander ben van het plaatsen van teveel prive
dingen dat past niet zo bij mijn persoon.
Bovenstaand een schilderij van mijn schoonzusje die kunstschilder is waar ik altijd erg blij van wordt en me doet verlangen naar het licht.

43 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte toegewenst!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ....ben even stil....
    Ik heb hier en daar gelezen dat er wat met je was...maar dit...heftig, ik wil je langs deze weg heel veel sterkte wensen en dat je heel veel kracht mag vinden om dit gevecht aan te gaan...

    Heel veel lieve groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me zo voorstellen dat je verlangt naar licht.....die grijze dagen maken het er niet vrolijker op....
    We zijn geschrokken van je berichten en denken aan je.......
    Oprecht en met heel ons hart......een kaart is onderweg naar je.

    't Is ook niet te bevatten ineens is je wereld compleet anders.
    We wensen je heel veel kracht en liefs toe.

    Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je een paar daagjes naar huis mag om even op adem te komen, ik wens je heel veel sterkte en kracht met alles wat nog komen gaat.

    Veel liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heftig... Wel fijn dat je even naar huis mag... Hoop dat er een goede donor snel gevonden wordt.
    Kom op meid... heel veel sterkte, denk aan je.
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heftig zeg! Ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijken tijd!

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo, wat heftig zeg ik hoop dat je snel een donor vind en wens je heel veel sterkte toe. groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat moeilijk allemaal. Kan me voorstellen dat je al dat nieuws niet in één keer klan verwerken en voor kleine stukjes moet gaan. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig schilderij, een gewone voorstelling kan zo mooi en veelzeggend zijn! Zeker in een bijzondere situatie..
    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is denk ik net een rollercoaster waar je in zin, je hebt het een nog niet verwerkt of het volgende dienst zich aan..Heftig hoor!
    Ik hoop dat je die paar dagen thuis ook echt even bij kunt tanken en moed verzamelen. Heel veel sterkte hoor!

    Lieve groet Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat je even naar huis mag, wat zal je daar ook naar verlangen. Even weg uit het ziekenhuis gebeuren, thuis in je vertrouwde omgeving. Ik leef erg met je mee. We weten van dichtbij hoe diep je moet gaan als je leukemie hebt. En ik hoop dat je net als deze persoon heel veel positieve energie mag ontvangen, zoals jou verlangen bij dit prachtige kunstwerk.

    Laat je thuis maar met veel liefde omarmen.
    Ik wens je het allerbeste en heel veel kracht toe.

    Warme groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heftig verhaal echt oprecht respect hoor. Een heel mooi schilderij waar je bij weg kan dromen. Veel sterkte gewenst en moed voor de volgende stap.
    lieve groet Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Poeh, wat heftig.
    Ik hoop dat je thuis wat energie en kracht krijgt om met de volgende stap verder te gaan.
    Heel veel sterkte, léonie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn om even naar huis te mogen. Ik leef oprecht met je mee en hoop dat er snel een goede donor gevonden kan worden. Liefs, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dikke knuffel meis.....hou vol !!!...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je even naar huis mag.
    Hoop dat er snel een donor voor je gevonden wordt.
    Wens je heel veel sterkte.
    Lieve groet, Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Karin, ik denk vaak aan je....wat is dit toch heftig allemaal. Veel sterkte met de nieuwe kuur, en ik hoop zo ontzettend dat er een donor wordt gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Karin,
    Fijn dat je even naar huis mag en je gedachten hopelijk even op wat andere dingen kan zetten. We wensen je veel sterkte voor de volgende kuur.

    Hartelijke groeten,

    Erik en Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik denk dat je dit ook niet anders kan dan dit in stukjes verwerken lieve Karin, er komt zo onnoemlijk veel op je af.
    Fijn dat je nu even naar huis toe mag, even in je eigen omgeving.
    Wat een mooi schilderij van je schoonzus, wat speelt zij mooi met licht en schaduw. Ik hoop dat er één groot lichtpunt voor je zal komen, dat ze spoedig een donor zullen vinden en je weer beter wordt.
    Ik wens je veel sterkte en liefs toe.
    Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sending positive thoughts your way. There is no place like home for healing.
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ....je krijgt heel wat op je bord...

    Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je thuis echt even bij kunt komen. Ik hoop dat zich snel een donor meldt!

    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben sprakeloos na dit berichtje (en dat is best bijzonder)... ik kan me niet voorstellen waar jij op dit moment doorheen moet gaan en wens je ontzettend veel kracht toe!

    Geniet van je dagen thuis, liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Karin, ik snap dat je alles in stukjes op je af laat komen, er komt ook zoveel op je af. En ik hoop dat ook dat stukje van die donor snel word gevonden. En dat je leven daarna weer net zo mooi zal zijn als het schilderij.
    Rest mij om je heel veel sterkte te wensen.
    Ik denk vaak aan je, want ik weet van dichtbij wat het is.

    Geniet van de dagen dat je thuis mag zijn
    Heel veel liefs en een knuffel
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Karin ben blij dat je even thuis bij kan tanken weet dat thuis in je eigen omgeving met je eigen mensen om je heen die je dierbaar zijn het beste voor je is wat je dan kan hebben .... wens jou en je dierbaren heel veel sterkte toe en dat de donor maar gauw gevonden mag worden zou een kaarsje voor jullie branden dikke knuffel van mij en nogmaals heel veel kracht en sterkte ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat fijn dat je even naar huis mag om in eigen kring op adem te komen.
    Wat zul je dat gemist hebben, geniet daar maar heel veel van.
    Ik hoop dat er een donor is in je directe omgeving, ik gun het je...dat je ook heel veel kracht krijgt om ook de komende tijd weer de kuren te ondergaan.
    Heel veel sterkte en een lieve groet,

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oohh Karin , dus toch een stamcel transplantatie .... Ik hoop dat het lukt met het vinden van een donor en ook dat jij de moed blijft houden dat je dit allemaal aan kan .... Want dat kun je, ik ben ervan overtuigd , je bent zo,n flink mens !

    Ik kom nog weer bij je langs hoor , ik hoop dat je van je dagen thuis kunt genieten. Zal moeilijk zijn om de gang weer naar het ziekenhuis te maken. Ik denk aan je ...

    Liefs van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jeetje, wat heftig allemaal.
    Ik hoop dat er heel snel een donor gevonden is en blijf vechten!

    Veel kracht voor jou!
    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zet zelf ook bijna nooit iets privé's op m'n blog, maar eigenlijk ga je elkaar als blogsters een beetje als familie zien en als je dan zoiets heftigs overkomt, wil je dat zelf graag delen en wil je als blogvriendin ook graag een beetje op de hoogte blijven. We leven allemaal met je mee en denken aan je en we bidden voor je! Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Karin, Fijn dat je even naar huis mag om samen met je dierbaren te zijn. Dus toch een stamceltransplantatie. Ik hoop dat er snel een donor te vinden is in je directe omgeving.
    Ik wens je heel veel kracht toe.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lieve Karin, denk iedere dag een paar keer aan je. Dit is zo heftig en confronterend, hopelijk kun je thuis een beetje afleiding vinden. Ik wens je veel sterkte met die zware gang terug naar het ziekenhuis. Blijf aan je denken. Lieve groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook ik denk vaak aan je. Hoop dat die paar dagen thuis je toch goed doen ondanks het vooruitzicht op straks weer een zware kuur. Heel veel kracht en sterkte.
    Lieve groeten, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig schilderij van je schoonzusje. Heel kleurrijk. Kan me voorstellen dat je daar nu kracht uit haalt. Ik wens je heel veel sterkte en dat er een donor gevonden mag worden en de volgende chemokuur zonder complicaties verloopt. Heel veel moed en sterkte en geniet van je dagen thuis.
    Liefs,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Even naar huis, het zal je goed doen om in je eigen omgeving te zijn... Sterkte gewenst!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. He Meid jouw DONOR loopt rond hou vol xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Fijn dat je even naar huis mag. Even thuis met al je dierbaren zal zo fijn zijn.
    Hoop dat bij terugkomst in het ziekenhuis ook de donor snel gevonden is.

    Wens je alle kracht & sterkte!

    Lieve groet,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Even een tijdje niet langs geweest op jullie blog.
    Niet mis wat ik nu lees. Daar wordt ik even stil van.
    IK wens jouw veel kracht toe en hopelijk wordt er snel een donor gevonden.
    Maar vooral moed houden Karin.

    met vriendelijke groet en een knuffel
    Trudy





    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dag Karin ,Ook bij mij was het even rustig op blog gebied,en zodoende was ik hier even niet langs geweest ,en het is heel wat wat ik nu lees! ik wens jou heel veel sterkte toe ,en hoop dat er vlug een gepaste donor zal gevonden worden!
    Ik zal zeker aan je denken!
    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Karin,
    Heel veel kracht en wijsheid toegewenst....hopelijk vind je wat afleiding in alle berichten en post die je krijgt!!! TUURLIJK leven we oprecht met je mee!!!Heerlijk dat je eventjes naar huis mag!!!Wat een verademing!! Je gaat op zoek naar een donor? Heel veel succes met het zoeken en vinden uiteraard!! Erin blijven geloven,en probeer overal waar je kan, kracht en plezier uit te halen,hoe moeilijk dat ook zal zijn...pfff...hoor mij.... Ik geef je weer eens een vette (cyber)-knuffel!!!! Ina van Dijk

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Nogmaals heel veel sterkte! *knuffel!* Lieve groet, Rutha

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Even naar huis om bij te tanken. Gelukkig. Heel veel sterkte met de volgende zware stappen die je moet nemen. Geniet van het prachtige schilderij. Het kaarsje bij mijn mariabeeld brandt ook voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen