woensdag 23 januari 2013

Opname

Na een heerlijke week thuis, moest ik me dinsdag weer melden op de verpleegafdeling.
De eerste dag is altijd een stressvolle  dag omdat er allerlei ingrepen plaats vinden
ter voorbereiding van de chemokuur.
Gelukkig heb ik die weer met steun van manlief doorstaan en zijn ze vandaag begonnen met
de kuur die 6 dagen gaat duren.
Omdat het een vrij zware kuur is verwachten ze dat het zeker 5 weken gaat duren voor je herstelt bent en de afdeling af zou kunnen en eventueel even naar huis zou kunnen.
Wil jullie trouwens nogmaals heel erg bedanken voor de lieve kaartjes, emails die ik iedere dag ontvang.....om half 2 is de post op de afdeling en het is iedere dag weer een verrassing.
 
 
 
 
Liefs Karin

38 opmerkingen:

  1. Ook voor deze chemo heel veel sterkte gewenst, Karin!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou je taai meid! Ook deze kuur gaat weer voorbij. Wat heb je weer een mooie foto's geplaatst.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende periode.
    Ik ken je niet, maar wat ben jij een sterk persoon. Met alle respect zal ik aan je denken.
    Tussendoor geniet ik van je mooie blog.

    Lieve groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte gewenst voor de komende periode!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zet em op Karin. Ik wens je alle sterkte toe. Liefs, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte voor de komende periode ....lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je heel veel kracht, sterkte en moed!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kijk heel graag op je blog, ben zelf geen blogger.reageer ook nooit, maar wil je nu toch heel veel sterkte toewensen!En ik hoop van harte dat de chemo het gewenste resultaat mag halen.
    Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele dikke knuffellll....sterkte....en kracht voor de komende tijd...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. STERKTE MET DE ZWARE STRIJD!
    JIJ KOMT ALS WINNAAR UIT DEZE STRIJD.

    LIEVE WARME GROET,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte meid.
    En wat moet dat toch ontzettend leuk zijn om al die kaarten te ontvangen. Heb je in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken, en hopelijk helpt het een beetje.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel sterkte aankomende weken... knok je er door heen...!!
    Denk aan je.
    Lieve groet Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel sterkte Karin!
    Zet um op!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sterkte met dezekuur.
    Zet hem op!

    groetjes van the Cardigan-inn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hou je haaks meid!! Ik denk aan je, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel sterkte karin. Als je je hierdoor heen gevochten hebt wordt alles weer prachtig licht! Lieve groet, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Karin,

    Ik denk aan je. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je je snel beter voelt.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zet hem op Karin! Dag voor dag, dan blijft het te overzien..
    Heel veel sterkte!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ondanks alle steun word je toch heel erg op jezelf teruggeworpen.
    Toch kun je altijd meer dan dat je ooit gedacht had van jezelf.
    Sterkte Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen voor de komende tijd en we denken hier allemaal aan je! Groeten, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sterkte gewenst in deze heftige tijd!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel sterkte de komende weken.
    Groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel veel sterkte de komende weken!! lieve groet, leen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wens je alle goeds toe, hou je sterk en taai, heb vertrouwen in een goede afloop!
    Doe Klaas de groeten en samen zijn jullie een zeer sterk team om dit te overwinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sterk zijn Karin, zet hem op!
    Ik blijf kaarsjes branden....

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wil je voor de komende weken heel veel sterkte toe wensen.
    Lieve groet, Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd.

    Gr.
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel veel sterkte
    Heel fijn dat je ons zo op de hoogte houdt,terwijl je het toch al zo moeilijk hebt
    knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. weet niet goed wat ik zeggen moet, maar wil jouw en je familie heel veel sterkte wensen. Ga een kaarsje voor je branden, hoop dat je snel weer lekker naar huis mag. liefs wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goedemiddag Karin,

    Het is weer groen buiten, nog even en de bolletjes komen weer te voorschijn.
    Het aftellen is voor jou weer begonnen. Ben je aan het wegstrepen?
    Ik wens je een rustige dag met een beetje rust ook in je koppie.

    Dikke knuf Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vanuit Friesland een dikke knuffel voor jou!

    Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik wens je heel veel sterkte toe, en hoop dat je in de komende tijd nog heel veel kaartjes mag ontvangen. Er zijn veel mensen die met jullie meeleven. Dat je daar veel kracht van mag ontvangen.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen