woensdag 11 maart 2015

Het wordt licht

Heerlijk om weer met zijn allen te kunnen genieten van de eerste zonnestralen.
Wat merk je dan dat je het licht en de warmte ontzettend gemist hebt.
Ben al een paar keer een middag in de tuin bezig geweest en het begint er al weer aardig op te lijken.
Dus laat de bloemen maar komen........
Morgen eerst verder met de auto inpakken, a.s zaterdag sta ik in de Martinikerk in Groningen met nog 39 andere brocanteurs heb er ontzettend veel zin in.
Mochten jullie nog niet op de hoogte zijn....voor meer info www.brocanteonderdemartinitoren.nl
Wie weet zien we elkaar daar.......




8 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat voorjaars weer. Goede verkoop zaterdag.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat doet een mens dat goed hè.......zonnestralen!
    Zie je zaterdag......gezellig.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit weertje... doet iedereen goed volgens mij!

    Veel succes en plezier in Groningen, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat is toch wel weer echt genieten hè dit weertje, daar knap je van op. Veel succes op de fair, de foto's zijn in ieder geval al super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke sfeer plaatjes!
    Hopelijk heb je zaterdag ook goed weer!

    Groetjes, Priscilla

    Kom je ook eens bij mij kijken?
    Diybypepris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat het voor mij zo ver is anders had ik graag gekomen. Succes met de markt?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen