dinsdag 26 mei 2015

Bijkomen

Het heerlijke werk waar ik het in mijn vorige berichtje over had blijkt toch wel weer erg vermoeiend te zijn geweest .......kom al dagen geen stap vooruit en val om half 10 al om van de slaap.
Als ik eenmaal bezig ben geef ik ook niet op maar bij thuiskomst had ik toch wel even een flinke Jetlag.
Inmiddels zijn nu alle spullen uit de auto, de laatste dingen waren we zelf al helemaal vergeten dat we die gekocht hadden, en er zit toch altijd wel iets bij met een kleurtje ....wat in het donker toch echt anders leek....., zo hebben we een aantal dingen in zachte pastel tinten niet echt onze kleuren maar het staat wel lekker zomers.
De komende weken maar even een beetje rustig aan ( proberen) te doen want in juni staan er weer een aantal leuke dingen op het programma.
Zo hebben we een leuke Fair aan de A7 ( Terwispel ) waar we gaan staan en willen we eind juni ons
15 jarig  "De Tuinkamer Brocante Jubileum" gaan vieren daar over meer later....manlief is druk bezig met het ontwerpen van de uitnodigingen.
Mocht je ook graag een persoonlijke uitnodiging ontvangen stuur ons dan even je adresgegevens.







8 opmerkingen:

  1. In de zomer vind ik wat pastel tintjes in huis ook wel weer een mooie sfeer geven. NIet teveel natuurlijk, maar gewoon een beetje. Zo te lezen heb je een flinke klus gehad in Frankrijk. Nu even lekker bijtanken misschien. In ieder geval tot de volgende klus :)

    groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Karin..wil je de uitnodiging naar onze winkel sturen ..?..liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze mooi, deze poedertinten. Niet teveel, maar hier en daar als accent. Heeft iets dromerigs...
    Nu even bijkomen, luisteren naar je lichaam...wel belangrijk! Kun je straks weer 'aen de geng'....
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He bah Karin , wat jammer dat je het toch weer moet bezuren.
    Ondanks de pasteltinten vind ik het toch wel leuke en stoere spullen.
    Wat zijn trouwens de maten en prijs van die dikke plank ?
    Zou je me dat willen mailen ….

    Nou, doe rustig aan de komende dagen,
    xx Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat je het moet bezuren!
    Er zijn wel erg leuke en mooie spullen uit jullie auto gekomen hoor!
    Ik ben ook niet zo van de kleur, maar zo als groepje bij elkaar vind ik het toch mooi gestyld.

    Sterkte gewenst.

    Lieve groet, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spullen hoor!!
    Het heeft wel wat de kleurtjes vind ik vooral zomers.

    Sterkte gewenst

    Liefs Laura

    (hetlandelijkgebeuren.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja natuurlijk willen we graag een uitnodiging ontvangen! Maar staan wij in je adresboek?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me voorstellen dat je daar een terugslag van hebt maar het is je toch maar mooi gelukt! En mooie dingen mee naar huis genomen! Dat is toch allemaal wel de moeite waard geweest......

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen