zondag 22 januari 2012

Home Alone





Dit(bijna) afgelopen weekend ben ik heerlijk helemaal alleen thuis.... manlief is weekend je weg van zijn werk.
En op een of andere manier heb ik dan altijd zin om wat verrassends te doen voordat hij weer thuis komt.
Heb al een keer de buitenkant van het huis geverfd toen hij weg was en nu dus de hele bank bekleed incl allemaal kussen gemaakt (komen nog meer bij).
De klus is geklaard en ben nou met mijn dochter als een witte tornado door het huis heen.
Nou nog afwachten of hij het ook mooi vindt ...... het was een bruine bank!!!.

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren zo bij elkaar.. Vind dat het zo'n rust uitstraalt. Schitterende sfeer.
    Ik breng zelf op het moment wat meer kleur aan in m'n interieur, maar je brengt me met deze foto's enorm aan het twijfelen.
    Wens je nog een fijne zondag.
    Groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit!Jammer dat je "vooraf" foto hebt geplaatst.Ben ik namelijk wel benieuwd naar!En nu maar afwachten wat hij ervan vind...
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat heb je snel gedaan.
    En wie zou hier nu niet tevreden mee zijn.

    Groeten uit een zeer natte Betuwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi !!!! En wat heb je het licht in huis zo , erg mooi ....

    Fijne zondag nog ,
    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heee hij is super geworden zeg ....nu heerlijk ontspannen op de bank,en manlief die zou het prachtig vinden ....geniet lekker met dochterlief fijne zondag nog lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er mooi uit! Prachtig die combinatie met de mooie vloer en de kussens en lijst die daar weer zo mooi bij passen. Mooie lampen ook...en de witte bank maakt het geheel fris...Super mooi! Ik kom hier via via en ga je blog volgen! Groet Kiki (isze.blogspot.com ...kom maar een keer kijken..)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is het voordeel als je alleen thuis bent, kan je lekker veel doen!
    Wat is ie mooi geworden zeg. Knap hoor! mooie sfeer zo. Gr Jac...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een dikke 10,hij ziet er prachtig uit,dit moet op vallen voor je man!!!
    Jammer dat je niet je bruine bank laat zien,kunnen we echt de METAMORFOSE aanschouwen.
    Fijne Zondag en groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat je er geen foto van de oude situatie hebt, zo leuk om het verschil te zien. Ziet er erg mooi uit. Ben benieuwd wat je man ervan gaat vinden.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jee Karin, wat een supersnelle actie! Ik vind het heel geslaagd, en hoop voor je dat Klaas ook enthousiast is :))
    Ik vind trouwens je vloer ook geweldig stoer en doorleefd..
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fanatiek ben je. Ik vind het erg mooi geworden. Laat je nog weten hoe je man het vond? Straks durft ie het niet meer aan om een paar dagen weg te gaan (hihi)
    Fijne avond.

    Groetjes, Nancy (http://www.madammikmak.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Spannend! Ik vind het mooi geworden!
    Ben benieuwd hoe je man het vond.

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En dat heb je helemaal zelf gemaakt?! Wat ongelofelijk prachtig..
    Weet zeker dat hij het schitterend gaat vinden.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb zelf ook al heel veel hoezen gemaakt en als je eenmaal begint, wil je het afmaken ook. De eerste keer zit je maar wat aan te klungelen, maar daarna gaat het steeds beter en wil je overal hoezen omheen doen. Prachtige blog heb je trouwens. Ben zelf ook pas begonnen, maar moet alles nog een beetje uitzoeken. Zou het leuk vinden als je m'n blog ook eens bezoekt. Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een prachtige bank geworden. Mooie kleurcombinatie!!!
    Lieve groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjee, wat gaaf!!! En... vond ie het mooi???

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En wat was zijn reactie? Ik vind het alvast geslaagd,en ik ga je volgen ,grtjs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen