dinsdag 3 januari 2012

kijkje in de winkel






Weer druk aan het werk geweest in de winkel, en al even wat foto's gemaakt van de delen die al klaar zijn.
Misschien leuk voor degene die te ver weg wonen om even langs te wippen.
Helaas zijn de foto's niet heel mooi geworden.... niet genoeg daglicht, was het bij jullie ook zo'n slecht weer de dakpannen vlogen je hier zo wat om de oren.
Morgen even een rust dagje ga met vriendin naar de sauna en we gaan een hamam doen met rasul......... heerlijk.

13 opmerkingen:

  1. Ik woon idd ver weg, maar kan zo al genieten van hetgeen wat ik a.s vrijdag kan zien. En ik zie nu al veel leuks.
    Geniet van je dagje sauna.

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er sfeervol uit,moet nog beginnen maar wil maar geen inspiratie krijgen.Heerlijk om de sauna in te gaan laat t buiten dan maar waaien!
    Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er prachtig uit mooie dingen zie ik voorbij gaan ...ja was hier niet normaal maar zit aan de kust dussss.gewoon kaarsjes aan muziek op hahahaha hoor je niets ....fijne avond lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik woon niet zo heeeel ver van jullie vandaan. Moet toch maar eens die kant op, want het ziet er heel mooi uit.
    Heel veel plezier morgen, geniet ervan.

    Groetjes, Nancy (Madam Mikmak)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je staat al langere tijd op mijn lijst om een keer aan te komen. Binnenkort toch maar eens doen, want ik zie prachtige dingen.
    Wat een verschikkelijk beroep heb jij toch ;-)
    Geniet van de sauna!

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That shop would ruin me!! :))
    Soo lovely things!!

    Hugs Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer mooi uit. De witte luiken vind ik echt super. Geen dakpannen, maar de schutting die het heeft begeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw,,,die paspop op de eerste foto!!Die drie blikken op foto vier.Wat ontzettend jammer dat ik zo ver weg woon (misschien wel goed voor mn portemonnee :-)
    Geniet ervan vandaag!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAt heb je prachtige spullen in je winkel staan. Volgens mij blijven die nooit lang...
    Geniet jij lekker van je dagje sauna met hamam...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om weer even binnen in de winkel te kijken het ziet er goed uit. Waaien...zeker, ik hoop dat je lekker lang van de sauna hebt genoten. groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank voor de tips... En wat een heerlijke winkel heb je toch.!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk, ik zie nu pas dat je behalve de webwinkel ook een blog hebt. Ik ga je volgen hoor, leuk. Ik geloof dat ik binnenkort toch maar eens kilometers moet maken, want wat een gave winkel, wauw.
    Houden jullie het een beetje droog met het hoge water?

    een fijne week, lieve groet Martine

    BeantwoordenVerwijderen