zondag 12 februari 2012

Give away .... vakkenkistje




Na 3x een mannetje van energiewacht te hebben gehad voor de ketel.... is het uiteindelijk om 14.00 gelukt om de boel weer aan de praat te krijgen.
Het wordt hier inmiddels weer langzaam lekker warm en we zitten nu met knal rode wangen in de kamer.
Heb een groot deel van de dag flink opgeruimd en schoongemaakt om warm te blijven.... zo zie je maar toch weer ergens goed voor geweest.
Het is wat later geworden dan gepland maar ik ga straks onder het kopje : koffers en kisten de kistjes plaatsen die ik heb gebruikt bij het projectje "Bouw je eigen vakkenkast".
Mocht je nog mee willen doen aan de give away actie dat kan nog t/m a.s woendsdag 18.00.
Woensdagavond ga ik bekend maken wie de winnaar is van het stoere vakkenkistje.
Voor iedereen een gezellige warme avond.

15 opmerkingen:

  1. Vanaf gisteravond in de kou...dan kan je hele huis nu wel schoon en opgeruimd zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. was het maar waar !!! ik krijg nooit een opgeruimd huis..zucht

      Verwijderen
  2. Ohhh wat erg...In de kou zitten!!Dus ook geen warm water,geen warme douche...Heb t met je te doen!!Maar dan waardeer je t vast weer dubbel nu!!Wij hadden pas 24 uur geen water.Wat ist dan heerlijk als je de kraan weer open kan draaien,het toilet door kan trekken.
    Vind je vakken kist zo super mooi!!Ik duim dus erg woensdag (is weel beetje eigenbelang he..:-))
    Geniet van je warme en opgeruimde huis!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OHHH dat heeft lang geduurd,vreselijk voor jullie,maar fijn dat er weer warmte in jullie huisje heerst.
    Nog een fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O jee, dus dat heeft veel langer geduurd dan jullie gisteren nog hoopten... Wat vervelend. Maar nu het weer lekker warm wordt bij jullie, zul je het weer snel vergeten zijn...
    Ik wens je nog een heel fijne avond en een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft dat allemaal lang geduurd dan. Wij hadden hier dinsdagmiddag van 4 tot 7 in ons hele dorp geen stroom, maar dan zit je ook raar te kijken hoor. Gelukkig hebben we een gaskachel en het hele huis vol met kaarsen gezet. Maar als dat te lang duurt, bevriest alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat een ellende om nu zonder verwarming te moeten zitten! Wij hebben een eigen installatiebedrijf en worden ook platgebeld vanwege problemen met ketels, CV-installaties etc... Ik zou bijna zeggen; Had ons maar gebeld maar denk niet dat wij bij elkaar in de buurt wonen...?
    Geniet maar lekker nu van de warmte en elkaar ;-)

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heeft dus nog best lang geduurd, wel een voordeel dat je huis nu weer helemaal schoon en netjes is ;) Geniet vanavond maar lekker van de warmte!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge jonge, wat heeft dat lang geduurd, nou ik moet ze morgen ook bellen, heb lekkage, balen!!! Die kistjes zijn echt leuk .....gr. jac...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi,

    ikvind je give away mooi! ik doe graag mee, maar heb geen blog kan dat dan? ik wens je een warme dag toe :)

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kom toevallig net voor het eerst op je blog terecht. En val met mijn neus in de boter. Wat een super give away!!! Ik doe heel graag mee!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat een leuke giveaway. Ik zag het op het blog van ivoorwit. Ik kan nog net meedoen en waag nog een kansje. groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beetje aan het rond neuzen en zag je give away, wauw! Doe graag mee... Succes ermee!
    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen