woensdag 2 juni 2010

It's a beatiful morning ............ buiten.


Was al om 6 uur wakker en wat ga je dan doen...ik in ieder geval brainstormen en voor dat ik dan uit bed stap heb ik in mijn hoofd al heeeeeeeeel veeeeeeel gedaan.
Dus om half 7 onder de douche en meteen de douche met een hand even schoongemaakt ( erg onhandig.)
Gisteravond nog even een heleboel planten gekocht op de veiling en die moeten vandaag eigenlijk de grond in, erg onhandig met een hand zucht... dus toch maar wachten tot vanavond manlief thuis komt.
Nou ja daar zit ik nu dan ... op de bank wordt het dan toch weer lezen....

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat jij ook zo vroeg uit de veren was! Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vanmorgen al weer een heleboel gemist zie ik wel
    OOOh zat vannacht in de kamer prachtige heldere nacht met heel veel sterren hihii Nu pas een beetje de dopjes los en kijk wel even naar jou prachtige foto's van vanmorgen!
    fijne dag
    yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihih in mijn hoofd dingen doen is het voornaamste wat ik momenteel doe, ben niet vooruit te branden. grrrrr.
    Wens je een heel fijn weekend,
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen