woensdag 9 juni 2010

Workshops



Als ik tot stilstand kom wat bijna onmogelijk is in mijn geval ga ik brainstormen.
Daar zijn de volgende workshops uit voort gekomen.
Workshop jeanne d'arc decoraties maken

lavendelgeurpuntzakje

kaart met pegel

kaars met mariaafbeelding

en een hart.

Decoratieve krans

Beide cursussen zijn incl alle materialen.
Koffie/thee en iets lekkers erbij
Voor meer informatie, aanmelding en prijzen stuur mij een mailtje.
Aanmelden kan individueel of groepen
( min 6 pers ).

Mocht je geen creabea( knutseltype) zijn dan zijn de decoraties ook gewoon verkrijgbaar in de winkel.

2 opmerkingen:

  1. Leuk idee deze workshops! Voor mij iets te ver weg ... helaas! Met vriendelijke groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me erg gezellig om een keer bij je te doen , heb wel vriendinnen die dit ook leuk vinden . We wilden eigenlijk een high-tea doen maar dit is natuurlijk ook een mooi alternatief (of doe je ook high tea's ?) .

    Ik kom zo gauw ik kan op een vrijdag of zaterdag even je water-reservoir brengen hoor , kan ik lekker weer even bij je neuzen .
    Zou je mij in elk geval ook even de prijzen willen mailen van de workshops .

    Alvast bedankt,fijn weekend , lieve groet van Gra

    BeantwoordenVerwijderen