dinsdag 14 september 2010

De zomer voorbij ....




Als je naar buiten kijkt wordt je niet echt vrolijk, alles grijs en nat. We gaan weer richting herfst, een periode waarin we de gezelligheid meer binnenshuis moeten opzoeken. De komende weken bezoeken we nog een tweetal grote buitenmarkten op zoek naar mooie items voor de winkel. De aanwinsten van de afgelopen weken zijn vandaag op de webwinkel geplaatst dus weer voldoende inspiratie om het thuis gezellig in te richten.www.detuinkamer-brocante.nl

3 opmerkingen:

  1. Het heeft ook wel weer zijn charmes! Zeg ik die van 25 graden houd;-) Maar de overgang van zomer herfst is er nu wel door bij mij. Gisteravond waren we laat met het avondeten, samen met wat sfeerlicht gingen de kaarsen aan op tafel. Met de regen op de ramen en de verwarming aan, smaakte het heerlijk! Je moet het zelf gezellig maken toch?!

    Ik ga even neuzen in je winkel!

    Fijne dag!
    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook wel lekker hoor , het komend seizoen weer meer naar binnen en meer met elkaar door brengen ......
    De zomer vind ik lekker maar zou voor mij het hele jaar door niet hoeven .

    Fijne week Karin , k hoop dat het een beetje ging op je werk ..
    lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer prachtige foto's jij weet elke keer de beste kleuren en spullen met elkaar te combineren!

    BeantwoordenVerwijderen