dinsdag 28 september 2010

werken en huishouden



Vanochtend verslapen... gebeurd me nooit dacht op een gegeven moment wat kan ik nog lang in bed liggen vanochtend tot.....er een hoop gemopper vanuit de andere slaapkamer kwam ...mijn dochter maaaaaaaaaaaam we hebben ons verslapen.!!!!
Het is uiteindelijk goed gekomen en was net op tijd op mijn werk hoefde vandaag maar halve dag zodat ik de rest van de middag kon puinruimen in huis.
Morgen lekker met al mijn gekochte brocante, rommelen in de winkel, muziekje aan en heerlijk de hele dag decoreren, wat heb ik toch een heerlijke uit de hand gelopen hobby.

3 opmerkingen:

  1. wat is dat toch vreselijk je verslapen.. meestal loop je de hele dag achter de wagen
    maar morgen een vrije dag
    veel plezier
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, verslapen, zo vervelend, maar gelukkig morgen een dagje vrij en aanrommelen, heerlijk!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ai, dat is vervelend...Ik heb mij vorige week vergist in het rooster van mijn jongens. Het rooster van mijn jongste wisselde nogal vorige week, waardoor ik de de oudste te lang heb laten liggen, omdat ik ervan overtuigd was dat hij de eerste twee uur vrij was. Maar ze moeten het zelf natuurlijk ook een beetje in de gaten houden;-)

    Wat een heerlijke hobby/baan heb je toch?! Ga lekker rommelen en decoreren morgen. Dat gaat vast lukken met deze spulletjes...veel plezier!

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen