zaterdag 18 september 2010

Duimen




Hoop dat jullie morgen allemaal gaan duimen voor droog weer, sta namelijk de hele dag op een buiten nazomerfair,nou ja nazomer we kunnen het beter herfstfair gaan noemen wat een weer !!!!!!!!!!!!!! bakken met regen zijn hier naar beneden gekomen.
Had vanmiddag de winkel open dus gezellig muziekje aan kaarsjes aan en je merkt er niets van maar morgen hebben we toch wel wat beter weer nodig.
Ben de hele middag aan het kransen en herfstukken maken geweest dus de keuken was een slagveld!!!.
Inmiddels is de auto ingepakt en zit ik uitgeteld op de bank nog even lekker in bad, haar verven ( ja dames ben al helemaal grijs van mezelf ) en onder de wol.
Wie weet zie ik een van jullie morgen nog.

11 opmerkingen:

  1. Oh dankjewel voor de tip, als het weer mee zit komen we zeker even langs in Zuidlaren, leuk.
    Dus ik duim mee voor droog weer...
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ga ik duimen voor je..
    een vraagje wat kost die prachtige hopkrans op je foto, ik ben op zoek naar zo eentje, en deze is prachtig,precies mijn kleur..
    Laat je het mij even weten..
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan ik alvast de groene hop krans reserveren voor morgen??? Tanja karst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kransen!!
    Heel veel succes morgen..ik zal duimen voor je.

    Veel plezier op de fair!

    Fijn weekend verder, liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De hop kransen zijn 17,50 en ik heb ook nog hopkransen met lampiontakken en rozebotteltakken die zijn 20.euro

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo ik zou willen dat ik morgen vrij was, ik ga binnenkort een brocante toer doen met een stel vriendinnen en dan komen we ook zeker bij jou langs hoor , wil al zo lang weer even naar je toe lekker neuzen tussen al die mooie spullen ......
    Veel plezier morgen en succes met de verkoop .
    liefs van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel succes morgen en ik zal duimen voor mooi nazomerweer! Groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mag ik dan een hopkrans reserveren bij je???
    Succes morgen.
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoop dat je mooi weer hebt. En wat een gave krans is die hopkrans.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind die hopkrans ook echt prachtig!! Hoop dat je vandaag mooi weer hebt gehad, hier is het maar zozo....
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kransen ,ik wilde ook nog een hopkrans maken maar nergens geen hop te vinden hier
    t is hier heel de dag gelukkig droog geweest ,ik hoop bij jullie ook
    Jammergenoeg woon ik veel te ver weg anders had ik zeker even komen kijken

    BeantwoordenVerwijderen