dinsdag 21 september 2010

Shoppen in eigen winkel





Eindelijk maar toch is onze eigen slaapkamer bijna klaar, heb jaren in een bouwval slaapkamer gelegen.
Moeten nog wat kleine dingetjes afgewerkt maar ik kon het niet laten.... ja hoor zal mijn man wel zeggen de verf is nog niet droog of zij is al aan het decoreren.
Nou heb ik het geluk dat ik een winkel aan huis heb met hele leuke spullen dus daar ben ik maar even gaan shopppen.
Het enige wat we nog moeten hebben zijn oude luiken voor de binnenkant van de ramen maar die heb ik niet meer in voorraad.
Ik hoop die a.s.weekend te vinden als we weer op inkoop gaan in het buitenland.
Maar ben al super blij met het resultaat van nu.

Mocht je nog willen shoppen vanavond vanaf 7 uur staan er weer nieuwe items op de webwinkel.

8 opmerkingen:

  1. het ziet er heel erg sfeervol uit... veel succes met de luiken!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij hebt lekker ges(c)hopt!!!! Ziet er top uit, precies de goede sfeer..
    Ben benieuwd of je passende luiken kunt vinden :)
    Ik ben er even tussenuit geweest en tjo wat is er dan veel bij te lezen bij de bloggers :))
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjeeeeeeeeeeee, die onderste kist en dat bankje, wilde ik NET van je kopen ;)))))))
    Staat prachtig!!!!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi die kisten. Laat maar snel nog meer van je slaapkamer zien, zou ik zo zeggen!! Dat bankje, ook hééél mooi.
    Slapp lekker, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig sfeertje, helemaal mijn ding en leuk dat je dat dan "even" uit je eigen winkel kan halen.

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat krukje is zo mooi.... Had je dat ook in je shop?
    Ja mooi natuurlijk.

    fijne avond
    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi het krukje wat jullie zo mooi vinden heb ik 2 van en 1 staat nog in de webwinkel.

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi sfeertje heb je gecreëerd! Heerlijk lijkt mij dat zo'n voorraad aan prachtige items.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen